Рукопис нот кантати "Im Buchenland" ("В краю Буків"), авторства композитора, доктора музикознавства Євсевієя Мандичевського (Eusebius Mandyczewski). "Im Buchenland" — музичне оформлення алегоричної п’єси, яка передає регіональні та народні вираження буковинської ідентичності — пов’язане з жанром політичної кантати, нерозривно пов’язаної з європейськими національними рухами ХІХ ст. Кантата, чий ліризм і вокальний ансамбль викликали широку привабливість, функціонувала як засіб політичної мобілізації під час прем’єри 1889 року. Друге і третє виконання — у 1920-х роках; а четверте відбулося у 2018 році. Перша і третя вистави були дані німецькою мовою; друга була румунською; і четверта німецькою мовою з фіналом українською. Ці чотири вистави відбулися в трьох різних країнах, Австро-Угорщині, Румунії та Україні; але всі вони відбулися в одному місті, Чернівці, водночас єдиному місці, де твір виконувався до 2018 року. Вистава 2018 року в Україні підкреслила роль регіональної ідентифікації та космополітизму в нашу нинішню епоху пожвавлення націоналізму в глобалістичному контексті. Цю музику сприймали як таку, що долала кордони, поглинала різноманітні впливи та позначала мовні розбіжності, а також сприяла національній ідентифікації та конструюванню простору та його кордонів.
1857-1929
Автор: Mandyczewski, Eusebius.
Опубліковано: 2021-11-17
Рукопис нот кантати "Im Buchenland" ("В краю Буків"), авторства композитора, доктора музикознавства Євсевієя Мандичевського (Eusebius Mandyczewski). "Im Buchenland" — музичне оформлення алегоричної п’єси, яка передає регіональні та народні вираження буковинської ідентичності — пов’язане з жанром політичної кантати, нерозривно пов’язаної з європейськими національними рухами ХІХ ст. Кантата, чий ліризм і вокальний ансамбль викликали широку привабливість, функціонувала як засіб політичної мобілізації під час прем’єри 1889 року. Друге і третє виконання — у 1920-х роках; а четверте відбулося у 2018 році. Перша і третя вистави були дані німецькою мовою; друга була румунською; і четверта німецькою мовою з фіналом українською. Ці чотири вистави відбулися в трьох різних країнах, Австро-Угорщині, Румунії та Україні; але всі вони відбулися в одному місті, Чернівці, водночас єдиному місці, де твір виконувався до 2018 року. Вистава 2018 року в Україні підкреслила роль регіональної ідентифікації та космополітизму в нашу нинішню епоху пожвавлення націоналізму в глобалістичному контексті. Цю музику сприймали як таку, що долала кордони, поглинала різноманітні впливи та позначала мовні розбіжності, а також сприяла національній ідентифікації та конструюванню простору та його кордонів.
1857-1929
Автор: Mandyczewski, Eusebius.
Опубліковано: 2021-11-17
Рукопис нот кантати "Im Buchenland" ("В краю Буків"), авторства композитора, доктора музикознавства Євсевієя Мандичевського (Eusebius Mandyczewski). "Im Buchenland" — музичне оформлення алегоричної п’єси, яка передає регіональні та народні вираження буковинської ідентичності — пов’язане з жанром політичної кантати, нерозривно пов’язаної з європейськими національними рухами ХІХ ст. Кантата, чий ліризм і вокальний ансамбль викликали широку привабливість, функціонувала як засіб політичної мобілізації під час прем’єри 1889 року. Друге і третє виконання — у 1920-х роках; а четверте відбулося у 2018 році. Перша і третя вистави були дані німецькою мовою; друга була румунською; і четверта німецькою мовою з фіналом українською. Ці чотири вистави відбулися в трьох різних країнах, Австро-Угорщині, Румунії та Україні; але всі вони відбулися в одному місті, Чернівці, водночас єдиному місці, де твір виконувався до 2018 року. Вистава 2018 року в Україні підкреслила роль регіональної ідентифікації та космополітизму в нашу нинішню епоху пожвавлення націоналізму в глобалістичному контексті. Цю музику сприймали як таку, що долала кордони, поглинала різноманітні впливи та позначала мовні розбіжності, а також сприяла національній ідентифікації та конструюванню простору та його кордонів.
1857-1929
Автор: Mandyczewski, Eusebius.
Опубліковано: 2021-11-17
Mandyczewski, Eusebius.
Im Buchenland: Cantate.
1857-1929
[Czernowitz?]
Authors and responsible:
Mandyczewski, Eusebius.
Im Buchenland: Cantate.
/ E. Mandyczewski. - S.l. : [s. n.], S.a. - 294 S.
Authors and responsible:
Mandyczewski, Eusebius.
Amount: 12 мб
Рукопис нот кантати "Im Buchenland" ("В краю Буків"), авторства композитора, доктора музикознавства Євсевієя Мандичевського (Eusebius Mandyczewski). "Im Buchenland" — музичне оформлення алегоричної п’єси, яка передає регіональні та народні вираження буковинської ідентичності — пов’язане з жанром політичної кантати, нерозривно пов’язаної з європейськими національними рухами ХІХ ст. Кантата, чий ліризм і вокальний ансамбль викликали широку привабливість, функціонувала як засіб політичної мобілізації під час прем’єри 1889 року. Друге і третє виконання — у 1920-х роках; а четверте відбулося у 2018 році. Перша і третя вистави були дані німецькою мовою; друга була румунською; і четверта німецькою мовою з фіналом українською. Ці чотири вистави відбулися в трьох різних країнах, Австро-Угорщині, Румунії та Україні; але всі вони відбулися в одному місті, Чернівці, водночас єдиному місці, де твір виконувався до 2018 року. Вистава 2018 року в Україні підкреслила роль регіональної ідентифікації та космополітизму в нашу нинішню епоху пожвавлення націоналізму в глобалістичному контексті. Цю музику сприймали як таку, що долала кордони, поглинала різноманітні впливи та позначала мовні розбіжності, а також сприяла національній ідентифікації та конструюванню простору та його кордонів.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL оцифрованого об’єкту | http://bucovinensia.chnu.edu.ua/documents/visu/43 |
URL сторінки з описом | http://bucovinensia.chnu.edu.ua/documents/43 |
Дата онлайнової публікації | 2021-11-17 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.